Introductie


Heeft u iets te vieren of wilt u gezellig bijkletsen met vriendinnen?
Ik maak voor u een heerlijke High tea en breng het bij u thuis.


vrijdag 18 januari 2013

Werkwijze

Ik bezorg een High tea, koude hapjes en cupcakjes 20 km vanuit Geertruidenberg bij u thuis. O.a. in de plaatsen:

Breda
Den hout
Dongen
Drimmelen
Geertruidenberg
Hank
Lage zwaluwe
Hoge zwaluwe
Made
Oosterhout NB
Oosteind
Raamsdonksveer
Raamsdonk
'S-Gravenmoer
Terheijden
Waalwijk

 Ik breng hiervoor 2,50 euro in rekening.

Ik zorg ervoor dat de High tea netjes op uw tafel neer gezet wordt, zodat de gasten die uitgenodigd zijn direct plaats kunnen nemen aan de gezellige tafel.

Tegen een vergoeding van 5,00 euro serveer ik de High tea op een vrolijk servies en kom ik dit servies naderhand weer ophalen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten